خانه بهداشت شهدای باغ آسیا

فعالیتهای خانه بهداشت روستای باغ آسیا-گناباد-خراسان رضوی

خانه بهداشت شهدای باغ آسیا

فعالیتهای خانه بهداشت روستای باغ آسیا-گناباد-خراسان رضوی

خانه بهداشت شهدای باغ آسیا

فعالیتهای خانه بهداشت روستای باغ آسیا

طبقه بندی موضوعی

12 شهریور ماه روز بهورز گرامی باد.

به نام خداوند مهر و صفا

خدایی که داده سلامت به ما

خدایی که لطفش به ایران رسید

از آنگه که بهورز آمد پدید

جوانی چابک و سر زنده بودم

میان اهل دل پر خنده بودم

بخواندم درس و دیپلم را گرفتم

از آن پس در پی کنکور رفتم

پی شغلی بگشتم در نهایت

شدم مشغول در بخش سلامت

نه راحت ، بلکه از هفت خان رستم

گذر کردم با صد پیچ و صد خم

دو سالی درس خواندم شب و روز

چرا که گشته بودم دانش آموز

از آنجایی که بنده مهرورزم

به حکم کارگزینی ، بهورزم

به هر حالت هوای گرم یا سرد

کنم خدمت برای هر زن و مرد

به بهورزان عنایت بسیار است

برای گفتنش دل بی قرار است

نظارت ها به بهورز بی شمار است

رئیسم صد نفر ، نه ، گو هزار است

رئیسان چون به گرد هم نشینند

بنای طرح و کاری نو بچینند

چو طرح تصویب و ابلاغش نمایند

ز بهورزان دل خوش را ربایند

از آنجایی که کارم هی بزاید

کمی کیفیتش پایین بیاید

بیائید در کنار هم بمونیم

برای زخم ها مرهم بجوئیم

ز فرم و دفتر و کاغذ بکاهیم

سلامت بهر خلق عرضه نماییم

سخن بسیار ، لیک آمدم یاد

زبان سرخ سر سبزم دهد باد

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی